DISCO POLO MIX
DISCO POLO MIX

Super piosenka , Świetnie powodzenia pozdrawiam

Godzinę temu
DISCO POLO MIX
DISCO POLO MIX

Bardzo dobry tytuł, jeszcze lepszy wokal. :)

Godzinę temu
DISCO POLO MIX
DISCO POLO MIX

Świetny tekst a teledysk jest mega.. 👍👏💓💓

Godzinę temu
Steffi G.
Steffi G.

🤩🥰

3 godzin temu
Dominik Przybyłowski
Dominik Przybyłowski

Dla mnie ta piosenka jest beznadziejna.

5 godzin temu
Mix Club Music
Mix Club Music

super 10/10

6 godzin temu
Mariusz Matyja
Mariusz Matyja

(? 👆🤔☝️?)

7 godzin temu
jars xd
jars xd

Syf

7 godzin temu
Jolanta Petracca
Jolanta Petracca

A takie było z nich małżeństwo 😏😏😏choć piosenki słucham dalej 🕺💃

7 godzin temu
Mam wiele imion Mówię serio
Mam wiele imion Mówię serio

Kto z 2021r?

8 godzin temu
URBEX TARNOWIAK
URBEX TARNOWIAK

Super 😊🔥

9 godzin temu
Jakub Marcin
Jakub Marcin

Siemano Pozdrawiamy Marcin, Brzoza, Julo ❤

10 godzin temu
Dorotka Psotka
Dorotka Psotka

Wow 🤗 SUPER 🎶🎶🔥🔥🔥💞💞💞

10 godzin temu
Marta Goleska
Marta Goleska

Megaaa 🔥🔥🔥

11 godzin temu
Michael Jordan
Michael Jordan

<3 GDAŃSK <3

11 godzin temu
Loczkens 2115
Loczkens 2115

nie bylo lepszych dziewczyn?

12 godzin temu
MrCize06
MrCize06

Super piosenka aż się siurek podnosi i to nie grzech

13 godzin temu
Adrian Kinjo
Adrian Kinjo

Swietny zespol i utworek. Slucham z Niemiec.

13 godzin temu
PAWEŁ game
PAWEŁ game

2021 pierwsze spotkania z moja dziewczyną 😘👍

13 godzin temu
Sylwia Dekarska
Sylwia Dekarska

Piękna piosenka, piękne słowa super wokal brawo

14 godzin temu
Leniwe Bydle
Leniwe Bydle

Piękna 👌👏👏

14 godzin temu
Věra Nováková
Věra Nováková

Super👍

14 godzin temu
Kinga Pawelczyk
Kinga Pawelczyk

😘😘😘😘💋💋💋💕💕💕💙💜💙💜☺☺☺☺😗😗😗😗😍😍😍💝💝💝💝

14 godzin temu
przemek bandolko
przemek bandolko

Super piosenka i aranżacja

14 godzin temu
Maciej Grala
Maciej Grala

elo pozdrowisz

15 godzin temu
Pan Sebastian
Pan Sebastian

Bomba 💜💚💙 Naprawdę Wpada w Ucho 🕺🏻

15 godzin temu
Włodzimierz Ratajczak
Włodzimierz Ratajczak

Polecam

15 godzin temu
Ewa Ewa
Ewa Ewa

Piękny utwór a słowa jeszcze lepsze

15 godzin temu
Tomek Artman
Tomek Artman

To jest cos

15 godzin temu
Mariusz Sońta
Mariusz Sońta

Fajna . Mogłoby być bardziej dynamicznie.

15 godzin temu
DAWID GRY
DAWID GRY

Super 10/10

15 godzin temu
PremieryPolskich ArtystówDisco
PremieryPolskich ArtystówDisco

Zajebiste 🔥🔥🔥🔥🔥 Leci dalej!!!!♥️

15 godzin temu
Katarzyna Daszkowski
Katarzyna Daszkowski

Mega 🎶🎶💃🎶💃🙌💥

15 godzin temu
Dj. Luki
Dj. Luki

super pioseneczka nie Bawem u mnie na seciku poleci pozdro od Lukiego 👌👌👌👌👏👏👏👏👏

15 godzin temu
Tomek Artman
Tomek Artman

Tylko po co on robi teledyski w głupim smierdzacym Płocku skoro jest tyle pięknych miejsc w Polsce

15 godzin temu
Marcel Augustyn
Marcel Augustyn

Ktoś 2021??

20 godzin temu
Marzena11 Kowynia
Marzena11 Kowynia

o kurwa to zajebiste

20 godzin temu
DISCO POLO MIX
DISCO POLO MIX

Przepiękna piosenka,super teledysk.Love😉💝

21 godzinę temu
Mix Club Music
Mix Club Music

Świetny tekst a teledysk jest mega.. 👍👏💓💓

21 godzinę temu
Mix Club Music
Mix Club Music

Super 👌 oby więcej takich piosenek

21 godzinę temu
Malgorzata Kos
Malgorzata Kos

Fajna muza

22 godzin temu
Mix Club Music
Mix Club Music

Masz taki swietny styl, taki inny totalnie niepowtarzalny i ten głos, cudowny.

23 godzin temu
Lukasz Wachholz
Lukasz Wachholz

Walka honorowa wyzywam was na pojedynek sprawiedliwy według francuzow

Dzień temu
Lukasz Wachholz
Lukasz Wachholz

Wyzwalem na pojedynek na ringu Kaczyński lub ziobro na ringu ja jestem ubogim pracownikiem lukasz wachholz strzelce opolskie polska

Dzień temu
Chris Rave
Chris Rave

Te ognie słabo,ten koleś nie umie nawet pluć tym ogniem ,amatorzy,pewnie tani byli.

Dzień temu
inco monuto
inco monuto

Fajna melodia. Teledysk też ciekawe. Ps. Fajne laski

Dzień temu
Karolina Siekierkowska
Karolina Siekierkowska

Super

Dzień temu
Krzysztof Dorniok
Krzysztof Dorniok

Zajebiscie

Dzień temu
Tomasz W
Tomasz W

Dla mnie ten nowy skład to czysta patologia kiedyś lubiłem ich od początku jak grali ale teraz już ich nie słucham

Dzień temu
Adam T
Adam T

j

Dzień temu
Mix Club Music
Mix Club Music

Super piosenka , Świetnie powodzenia pozdrawiam

Dzień temu
Mariusz
Mariusz

Proszę zostań blisko mnie 👍 ...😍

Dzień temu
Mariusz
Mariusz

Piękna romantyczna piosenka ...🎶💕🎶....

Dzień temu
Wiesława Pastwa
Wiesława Pastwa

Yugfgesxgshvuuee

Dzień temu
Wiesława Pastwa
Wiesława Pastwa

Ixhcjjeujfidjdutueujwdu eywf

Dzień temu
Kriss J.
Kriss J.

Piosenka jak Piosenka :) , Ale Ta Pani z teledysku Kradnie serce oczami :):)

Dzień temu
oliwcia oliwcia
oliwcia oliwcia

Ja nadal tancze.rozwiodlam sie.pije champa.hurra

Dzień temu
R4recki
R4recki

Czesc @warszawski dresik

Dzień temu
PaulaAnna Rakowska
PaulaAnna Rakowska

Pomożecie mi wejść do świata show biznesu?

Dzień temu
DISCO POLO MIX
DISCO POLO MIX

Przepiękna piosenka,super teledysk.Love😉💝

2 dni temu
Mateusz Michalak
Mateusz Michalak

Super tekscik i bicik pieknie sie slucha

2 dni temu
oliwcia oliwcia
oliwcia oliwcia

I super.tance!

2 dni temu
Emilka Now
Emilka Now

qeyeuwjicc😡rgeguwahquieyjsied

2 dni temu
Emilka Now
Emilka Now

bjejtj4kwkjbrbxmnaafkakkkakkbc uubsakobwhgwjeonddEmcbam,się dbshbhwishd1😪rgueu3hamqodiheydfwuoqwo

2 dni temu
Weronika G
Weronika G

Słucham w urodziny jupijajej

2 dni temu
Marcin Jenczelewski
Marcin Jenczelewski

Na sylwestra ta piosenka musi być ;)

2 dni temu
Agnieszka Sugalska
Agnieszka Sugalska

W tej trójce byli super...a teraz nowy gościu nie pasuje- dużo stracili

2 dni temu
Kamil Bisko
Kamil Bisko

Fajnie bicik chodzi i trzymajcie tak dalej bo to jest dobra droga. Dopracujcie słowa i będzie rakieta👍

2 dni temu
DOKERS OFFICJAL dabrowski pawel
DOKERS OFFICJAL dabrowski pawel

zamysl tej piosenki i wogole tytul mial byc -nie zdecydowany chlopak....czasem w zyciu sie nie jest pewnym dziewczyny ale wraz kochasz jej czrne oczy ,wlosy .....zycie pozdrawiam;)

Dzień temu
Marta Drygas
Marta Drygas

Kto wpadł poczytać komentarze 🤣🤪

2 dni temu
JanekXGaming2006_PL
JanekXGaming2006_PL

oni u mnie byli hehe bo moj tate miał arene strubiny nie wiem czy poznajesz *fun fact* tam nagrywali pare fragmentów :)

Godzinę temu
Klaudia Wąsik
Klaudia Wąsik

Ja hahah

2 dni temu
Marta Drygas
Marta Drygas

Kto wpadł poczytać komentarze

2 dni temu
Genaro Sandoval
Genaro Sandoval

Kocham si lo es bonita cancion en busca del amor...

3 dni temu
DISCO POLO MIX
DISCO POLO MIX

Cudowne 😍😍 oby więcej takiej muzyki 💕

3 dni temu
Anna B.
Anna B.

LUBIE tego sympatycznego Ivana słuchać oraz jego taniec.❤💛💚💙

3 dni temu
igorekk no igor
igorekk no igor

Przy tym traciłam prawictwo playboys w sercu jeeee

3 dni temu
Kazimierz Czechowski
Kazimierz Czechowski

M. M

3 dni temu
DJ DŻUSS
DJ DŻUSS

Piękny Hit z tej piosenki jest Brawo :)

3 dni temu
DOKERS OFFICJAL dabrowski pawel
DOKERS OFFICJAL dabrowski pawel

dzieki

3 dni temu
Mariusz Ciesla
Mariusz Ciesla

I to jest Disco Polo👍

3 dni temu
DOKERS OFFICJAL dabrowski pawel
DOKERS OFFICJAL dabrowski pawel

sa 3 utwory w planach jeden jest gotowy w lipcu pewnie wyskoczy ....nie goszy niz ten pozdrawiam

3 dni temu
DOKERS OFFICJAL dabrowski pawel
DOKERS OFFICJAL dabrowski pawel

dziekuje

3 dni temu
Kamil Bisko
Kamil Bisko

Ktoś w końcu ma głos😎

3 dni temu
Kamil Bisko
Kamil Bisko

Aleś upadł a robiłeś fajne piosenki

3 dni temu
Kamil Bisko
Kamil Bisko

Najwięcej razy padły słowa "sie " "Cię"

3 dni temu